Torsdag

Hallå! 
Idag började jag jobba vid 10, ringde chefen och fick höra att jag var tvungen att jobba ensam till 7. Dagen har varit helt okej men ändå seg då jag knappt haft något att göra, men gjorde det bästa av situationen! 

Vid 7 stängde jag och tog sen bussen ner på stan och hoppade på tåget hem. Tog mig en promenad hem från tåget och när jag kom hem tog jag på mig träningskläderna och tog mig ut på årets första springtur. Var riktigt skönt, så nu måste jag komma igång igen, så avkopplande att bara få vara i en egen bubbla! 

När jag kom in igen tog jag mig en dusch och åt middag innan jag la mig i sängen och pratade Skype. Nu har hjärtat även kommit så vi ligger och snackar med Ogge och kikar på en film på tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0