Fredag

Gud vad härligt det är med fredag, ett väder där solen lyser och humöret är på topp! 
Vaknade i tid imorse så jag hann äta frukost med mina föräldrar innan jag åkte iväg, så mysigt. 
Jag ska iväg och jobba, har jobbat på Boland dem senaste dagarna så idag stänger jag och det blir vid 7, så himla skönt det är med tanke på att Gränby stänger 8. Jag är rätt taggad på jobb, är på bra humör som sagt så dagen ska nog rulla på! 

Efter jobbet ska jag bara hem och ta det lugnt innan en jobbhelg med stängning och öppning på Gränby. Tror även att Richard kommer till mig, vilket jag hoppas. Vi har bara varit ifrån varandra i en dag men längtar redan ihjäl mig efter honom. Så att få ha denna fredagskväll ihop med honom hade varit bättre än bäst. Men det visar sig vad som händer helt enkelt! Nu sitter han och skriver tenta och jag håller tummarna på att det går bra som satan! Men det tror jag, min älskling kommer fixa detta galant! 

Ni får ha en bra fredag så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0