Fredag

Hallå på er! 
Idag vaknade jag med huvudvärk, riktigt segt. Hjärtat gick upp och fixade frukost som vi åt tillsammans, sen fick jag massage och somnade om till teen wolf som han tittade på, och efter att ha sovit en timme till mådde jag ganska bra igen.

Då tog vi oss in till gränby, gick in på jobbet och köpte ett par skor, nu när det blivit så kallt så insåg jag att jag nog behövde ett par fodrade skor, haha. 
Vi kikade runt lite innan vi åkte hem igen, då åt vi lite lunch och tittade på teen wolf innan jag skulle hem och hjärtat skulle på träning.

Jag åkte hem och hjälpte mamma med maten, sen åt familjen tacos, sååå gott! Har varit sugen på det så länge och nu äntligen fick jag det!! 

Richard kom vid 8, så när han fått i sig lite mat kikade vi på film med mamma och pappa, den var ganska för lång och inte så bra, så jag tröttnade och la mig på golvet och typ sov, haha.

Nu ligger vi i sängen och ska försöka sova, har sovit så dåligt dem senaste nätterna så inatt hoppas jag att jag sover bättre, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0