Lördag

Igårkväll kom hjärtat hem till mig, var mer än underbart att få somna i hans famn igen.

Imorse gick vi upp och duscha innan vi åt frukost ihop, sen tog jag tåget till Uppsala och han åkte hem.
Började jobba 12 idag, så vid 8 stängde jag och kändes inte allt för jobbigt att ha den idag. Trots min förkylning jag åkt på så gick dagen skapligt fort.

Nu sitter jag på bussen på väg hem till Richard, ska bara gosa sönder med honom i några timmar innan det är dags för mig att sova då jag öppnar imorgon. Ska nog hinna med att prata lite i Skype med mina babes och se ett avsnitt av OITNB innan läggdags. Ha en bra lördagkväll, och ni som super, sup lugnt! Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0