Måndag

Hallå.
Idag var det ingen rolig dag att vakna upp till, vi avlivade nämligen en av våra missar som har levt med oss i 14 år, vilket var något av det jobbigaste jag varit med om. Fy, att behöva avliva ett husdjur är hemskt.

Åkte sen in till jobbet, idag jobbade jag på Boland, så jobbade bara till 7 vilket var skönt, och stängde för första gången helt själv, vilket verkade gå bra så det var kul! 

Hjärtat var så underbar och kom och hämtade mig så jag slapp åka buss, min fina kille. När vi kom hit åt vi mat och tittade på tv någon timme med hans föräldrar. Sen gick vi och la oss i sängen och tittade på OITNB vilket vi gör fortfarande. Ska snart sova då jag öppnar imorgon och ska vara på jobbet halv 10. Hoppas ni har haft en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0