Onsdag

Igår somnade jag innan 11, hur skönt? Hjärtat masserade mig så somnade i hans famn, så himla mysigt. Vid halv 12 väckte han mig så han också fick lägga sig och kunde sova. Har verkligen hittat världens finaste kille. 

Imorse började jag jobba vid 9, så på morgonen packade jag upp varor innan min kollega kom, och nu sitter jag på rast. Fick en lång rast idag vilket är jätteskönt, så har strosat runt lite på Gränby, fixat ärenden osv. Lyckades ju köpa fel byxor igår, så imorse slet jag av lapparna innan jag satt på mig dem, men får byta till den andra modellen snälla som dem är! Så måste ner på stan när jag slutar, sen tar jag bussen hem till Richard och spenderar kvällen och natten där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0