Söndag

Imorse hade jag verkligen ingen lust att gå upp, låg kvar i sängen så länge jag bara kunde och kramades med hjärtat, sen var det bara att gå upp och fixa sig. Richards mamma skulle in till stan så snäll som hon är så skjutsade hon mig till jobbet! 

Så jobbade på fram till klockan 6, dagen har gått ganska fort, vilket var skönt! Så efter jobbet satt hjärtat utanför och väntade på mig, så vi tog oss iväg till Max där jag bjöd på middag. Det är så mysigt att på söndagar bara åka iväg och äta ihop, vi drog en favorit i repris helt enkelt, vi käkade ju på subway för någon vecka sen, vi tyckte det var så mysigt så ville göra det igen. 

Vi åkte tillbaka till Gränby sen och gick där och strosade runt i ca 1 timme, jag fyndade en tröja på rean så jag är glad. Hjärtat skjutsade sen ner mig på stationen så tog jag tåget hem. Väl hemma så joinade jag Skype så pratar med allihopa fortfarande, har även hunnit med att plocka undan lite på rummet. Så himla skönt att slippa känna sig stressad när man kommer hem över att man måste sova på en gång typ, vilket jag inte behöver idag då jag börjar skapligt sent imorgon.

Hoppas ni har haft en bra och mysig söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0