Tisdag

Idag ringde alarmet vid halv 8, var riktigt seg på att komma upp idag, men efter en dusch och lite frukost i magen så kändes allt lite lättare. 
Jag och hjärtat gjorde sällskap in till stan då han började skolan och jag tog mig till Gränby. 

Jobbdagen har gått riktigt fort, såå skönt! Har inte varit mycket kunder men har alltid haft något att göra. Fyllde på olika sektioner innan kollegan kom, sen började vi flytta om i butiken så det blev vi klara med ca 20 min innan jag slutade, så den här jobbdagen är inget att klaga på.

Sitter nu på tåget på väg hem, ska ta mig en promenad från tåget, ska bli riktigt skönt. Sen ska jag invänta hjärtat så ska vi äta middag ihop, älskar tiden jag får spendera med honom, helt underbart. 

Sen blir det nog serie tittande och Skype snack hela kvällen, Richard känner sig lite hängig, troligtvis så börjar han bli sjuk, så inte ska man vara igång allt för mycket då, då passar det bra att ligga i sängen eller soffan hela kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0