Tisdag

Hallå! 
Imorse åkte Richard iväg till skolan vid halv 9, då låg jag kvar i sängen och kikade på film, sen gick jag upp och fixade lite frukost och hjärtat var hemma vid halv 11 igen. Då tog vi oss ut på en timmes promenad i slasket och halkan, var riktigt skönt! 

Vi kom in och såg ett avsnitt av jessica Jones innan vi fixade ihop lite lunch. 
Sen kollade vi på film och pratade innan jag tog mig en dusch och sen var det dags för mig att åka hem.

Kom hem vid 7, åt lite mat innan jag pratade med mamma. Pratar nu i Skype och ska snart kika på teen wolf. Städade mitt rum som såg ut som ett bombnedslag så nu känns det mycket roligare att vara här inne. Böt även lakan så ska bli så mysigt att krypa ner i sängen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0