Tisdag

Hallå! 
Idag umgicks jag med hjärtat innan det var dags att jobba, är så mysigt att få ha honom all den tid jag får.

Jobbdagen har gått skapligt fort, lite seg kväll när jag blev ensam, men kunderna valde att komma in kvart i 8 och vara lite små jobbiga, men stängde vid 8 gjorde jag iallafall. Blir lite irriterad när kunder kommer in så sent och ska prova alla skor och ta så lång tid på sig. Liksom jag vill också hem, hade nog du också velat om du jobbade. Men men, ska inte vara en bitterfitta nu! 

Tog tåget hem, världens snällaste pappa hämtade mig i snökaoset, så skönt att slippa gå!! Hade bara air max så jag verkligen drunknade i all snö. Kom hem och möttes av en bamsekram från syster, så underbart! Alltid lika mysigt att träffa henne. Så har umgåtts med familjen, städat rummet, bytt lakan och pratat i Skype. Vilket jag gör fortfarande men ska snart lägga på då jag ska sova eftersom jag ska jobba imorgon igen. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0