Torsdag

Hallå! 
Imorse fick jag skjuts av Richards mamma till jobbet då hon åkte i samband med när jag började och hade tid att släppa av mig, super schysst! 

Har jobbat från halv 10-16, så är bra seg, ville verkligen inte lämna hjärtat imorse, men det är man ju tvungen till.

Mötte upp Ogge efter jobbet på stationen så gick vi och hämta ut lite konsertbiljetter, är så taggad på alla kommande konserter vi ska på!! Kom hem runt 6, tog mig en promenad från tåget vilket resulterade i att jag inte kände mina ben när jag kom in. Så när jag hade fått mat i magen så tog jag mig en låång varm dusch, så härligt! 

Nu ligger jag i sängen, ska skicka iväg lite mejl innan jag snackar Skype och kollar serier, sen blir det att sova i tid då jag nu jobbar en vecka i streck utan någon ledighet, vilket ändå är rätt kul! Dem lär ju ändå tycka att man är till någon nytta iallafall, och jag tycker det är kul och får pengar, så har inget att klaga på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0