Torsdag

Idag ringde alarmet vid halv 10, även fast jag är ledig. Väckte älskling och vi gick upp och åt frukost tillsammans, sen tog vi oss till Tierp där jag hade tid hos läkaren. Det tog inte lång tid alls så efter  ca en halvtimme var vi hemma igen, så skönt. Då kikade vi på ett avsnitt av gåsmamman som vi började titta på igår, och det är superbra!! Så det rekommenderar jag! 

Vi packade sen ihop våra saker och tog oss till Bälinge, där vi umgicks lite innan jag tog bussen till stan och Richard åkte till sin samling eftersom han har match.

Ska byta buss på stan som tar mig till harbo, ska åka och träffa matte, Ogge och Jens tror jag, ska bli trevligt att spendera kvällen med dem! 
Ha det bra hörni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0