Fredag

Hallå!
Idag var jag uppe vid kvart över 7, åt frukost med Becca och mamma innan vi åkte iväg till Uppsala. Dem släppte av mig på jobbet för jag började 9, så nästan tvingade dem att åka till Lidingö så tidigt.

Sitter nu på min rast, har ätit och varit nere på systemet. Jobbdagen hittills har varit lite små seg, så nu hoppas jag att dem två sista timmarna går fort!

Vid 5 tar jag bussen ner på stan och möter Michelle och åker med henne till sunnersta. Där möter vi upp en massa människor, Erik fyllde 20 igår så det är fest för honom ikväll, så vi ska först vara där och fira innan vi tar oss ut på krogen!

Ha en trevlig kväll nu, det tänker iallafall jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0