Lördag

Min kväll igår var riktigt mysig! Vi satt och drack, pratade och bara umgicks, kan inte bli bättre. Vid 1 började väl dem flesta åka hem, men jag, Willy och Jonte sov kvar hos matte. Så vi gick upp och tittade på film som vi sen somnade till.

Idag vaknade jag vid halv 11, då väckte jag alla, haha. Vi gick upp till Ica, städade undan från kvällen och sen vid 12 gick vi till bussen.

Mötte Filip och Biw på den, väl i stan tog vi oss till Ogge, då åkte vi och handlade lite innan vi tog oss hem till mig. Vi har grillat och dem andra har även badat idag.

Jens kom över ett tag också, så vi har kikat på film hela kvällen. Vi såg en väldigt konstig film, den var seg men bra på ett sätt, lite wierd.

Alla åkte efter 12 eftersom jag åkte och hämtade mina föräldrar då. Så nu är jag hemkommen och sitter på altan och väntar på att min systers kompis vill ha skjuts hem. Sen blir det läggdags för min del.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0