Lördag

Godmorgon!
Igår spenderades kvällen hos Biw, vi lagade mat ihop som vi sedan åt när Filip kom. Senare kom även Ogge, matte och Jens. Så vi kikade på film innan Ogge och jag tog oss in mot stan.

Vid 1 var jag hemma, sov helt själv då mina föräldrar åkt till Norrtälje. Jag verkligen HATAR att just sova ensam hemma, men det gick bättre än förväntat så jag är glad. Somnade runt 2 tiden så när klockan ringde idag var jag lite seg.

Sitter just nu på jobbet, har räknat kassorna och fixat allt som ska fixas. Väntar nu bara på att klockan ska bli 10. Idag jobbar jag bara till 4, fördelen med att jobba här i Boländerna är att dem bara har öppet till 5 på helgerna, så blir inte lika långa pass som på Gränby, båda har ju sina för och nackdelar haha! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0