Lördag

Gud vad bra min gårdag var!! Vi firade Erik som fyllde 20 i torsdags, så det var Hawaii tema hemma hos honom, riktigt kul! Vi umgicks, åt mat, spelade beerpong och förade innan vi tog oss in till krogen.

Vi köpte in helrör, sjöng för Erik, dansade och hade det kanon bra! Jag följde med och sov hemma hos Erik och Michelle med några till som skulle med. Innan vi tog taxi till sunnersta så köpte vi med oss mat från gyros, det satt ganska bra i magen när vi väl kommit hem.

Idag började jag jobba vid 1, fick skjuts till jobbet vilket var jätteskönt, så snälla människor där borta finns det gott om!
Jag och kollegan jobbade på till 5, så sen stängde vi båda. Vi tog sen sällskap på bussen innan vi skildes åt på stan och jag mötte Ogge. Vi gick och letade lite pokemons innan vi hörde av oss till alle så gick vi dit och träffade han och Sandra.

Vi gick ut och letade pokemons i några timmar sen, bra skönt att bara gå! Vi stannade i Stadsparken och lyssnade på Petter som uppträdde, bra mysigt.

Tog tåget vid 9 hem, det första jag gjorde efter promenaden hem från tåget var att hoppa in i duschen, har känt mig ofräsch hela dagen så det var bra skönt att bli mänsklig igen!

Sen la jag mig i sängen och åt lite middag medan jag pratade med Ogge och Biw. Nu snackar jag och biw, jag ska väl försöka sova snart då jag inte sover allt för bra när jag har druckit alkohol, så känner jag att tröttheten börjar komma nu. Blir så när man somnar, vaknar, somnar och vaknar haha. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0