Lördag

Idag vaknade jag vid halv 8 med migrän, så gick upp och tog tabletter innan jag somnade om till 11, man får ta lång sovmorgon när man inte mår så bra.

Låg kvar i sängen ett ganska bra tag, hade en timmes samtal med en bra människa och efter det såg jag klart ett avsnitt av OITNB.

Gick sen och duschade och fixade mig innan jag fick skjuts till örbyhus, Biw och Filip hälsade på hos biws föräldrar så åkte dit. Hennes lillebror fyllde år så det var lite kalas och en massa barn där. Var trevligt förutom att vissa ungar var hur dryga som helst haha!

Vid 5 tog vi tåget till Uppsala, gick och handlade lite innan vi tog bussen till harbo. Jag och Filip hoppade av så vi gick med matte medan Biw åkte hem och förberedde maten.

Så när vi kom dit åt vi middag innan vi la oss i soffan och kikade på film! Så min kväll har varit superbra! Vid 11 tog jag bussen in mot stan igen, och nu är jag hemkommen och jag har myst ner mig under täcket.

Det började spöregna när jag gick från stationen, och jag uppskattade det så himla mycket. Jag promenerade med bra musik i öronen medan jag gick och blev dyblöt, men allt jag kände var glädje. Gud vad jag älskar dessa stunder det blir så, att man känner att inget kan stoppa en och man är så glad!

Nej nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0