Måndag

Idag fixade Biw och jag pannkakslunch, var riktigt gott och mysigt! Vid 3 åkte vi till våla, där träffade vi Jens och hängde ett tag innan Biw åkte till Gävle och jag gick till Ida.

Ida och jag tog oss en promenad och snackade, så skönt! Sen när vi kom tillbaka var maten klar, då startade vi en film medan vi åt. Vi gick sen ner och fixade jordgubbar med grädde, glass och maränger, sååå gott! Kan aldrig bli fel med jordgubbar.

Vi gick sen ut och fotade lite innan jag tog mig till bussen. Mötte på Jens, han och matte skulle åka till stan så åkte bil med dem då istället från harbo.

Tog tåget vid 11 hem, så vid 12 var jag hemma. Då kröp jag ner under täcket och startade ett avsnitt av OITNB och pratade Skype med Biw. Nu ska jag snart sova då jag börjar bli trött, godnatt på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0