Måndag

Hallå!
Idag var jag på jobbet 9, fixade då allting och gjorde en veckoavstämnimg som jag aldrig gjort förut, och det gick bra!! Så jag är glad att jag lyckades med det!

Öppnade butiken vid 10, fick sen sällskap av kollegan vid 1. Det kom inga varor idag och det har varit lite för lite folk, så dagen har varit upp och ner. Men man tog sig igenom den!

Efter jobbet åkte jag upp till Gränby, bytte det rosa linnet där till ett svart och till en mindre storlek då den rosa inte fanns kvar. Sen hittade jag en tröja på bikbok på rean som jag slog till på.

Sen rullade jag mot Ogge, var där någon timme, supertrevligt! Sen tog jag mig ut till stenhagen och hälsade på Richard på jobbet. Trevligt med en liten pratstund.

Åkte hem och var hemma vid 9, hoppade direkt in i duschen innan jag la mig i sängen och åt middag. Ringde sen Biw och snackade med henne och Filip medan dem var på Pokémon jakt.

Nu ska jag försöka sova då jag har öppning imorgon igen och måste upp vid 7, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0