Måndag

Hallå!
Ny vecka, vilket innebär mycket jobb för min del! Riktigt kul faktiskt!

Vaknade dock upp med migrän idag, så smsade min kollega om det var okej ifall jag började 30 minuter senare så jag kunde ta en timmes senare tåg. Och det var helt okej, så skönt att dem är så förstående! Så kunde lugnt och skönt försöka somna om.

När jag sen vaknade mådde jag lite bättre, var inte samma tryck i huvudet som innan men huvudvärken är tyvärr kvar.

Gick upp och fixade mig och sitter nu på tåget på väg in till stan. Sen är det bara att ta sig ut till Boländerna och avklara arbetsdagen och hoppas på att huvudvärken bara går mot det bättre. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0