Min dag & kväll

Dagen på Berkinge har varit jättebra! Vi solade, badade och bara hade det bra! Åkte dit med ogge, Johan, Fredde och lajje, supertrevligt!

Vi stannade kvar till 6 ungefär, vi var i tobo runt 7, då satt jag och åt middag medan Becca, pappa, Lollo och mamma spelade yatzy.

Fick sen förfrågan om jag ville med och sätta mig på en uteservering med Michelle, Erik, denkan och Danne, och det tackar jag inte nej till. Så stressande in i duschen innan jag åkte iväg till skyttorp, där hämtade järnevi upp mig så åkte vi till denkan och mötte upp alla och Johanna. Vi satt där och drack lite innan vi tog oss till unico.

Så där har vi nu hängt i några timmar, så trevligt! Alkoholen tog mer än vanligt, tror det beror på att jag legat i solen hela dagen. Så innan tåget gick sprang jag till donken och köpte lite mat som jag nu sitter mätt på. Är hemma vid 2 och alarmet ringer redan vid 8, vi får se hur morgondagen kommer gå. Men dessa spontana saker blir oftast jäkligt bra, vilket kvällen blev så får stå ut 5h imorgon på jobbet!

Bjuder på lite osammanhängande bilder från dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0