Min kväll

Efter jobbet åkte jag ner på stationen och fyllde på mitt busskort och hämtade min syster. När jag mött henne rullade vi mot tobo.

Vi beställde sen mat, så en kebabrulle mättade min mage, så gott! Sen kom Anna hit så satt och pratade med henne, hon hade med sig söta Stella också som hon är hundvakt åt. Vi tog oss sen en liten promenad hem till henne. Hon åkte senare och då gick jag hem.

Gick hem och böt om till träningskläder innan jag fick ett samtal, och då gick jag ut på en promenad med sällskap i telefonen, kanon bra!

Väl hemma fortsatte samtalet innan jag ringde Skype och pratade med Biw och Ogge. Nu snackar jag med Ogge och ska snart gå och bortsta tänderna och ta bort sminket innan jag kryper ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0