Min kväll

Efter att ha solat i flera timmar, handlat med mamma och Amanda och ätit middag med familjen åkte jag in till stan.

Mötte upp Erik så tog vi oss ut till harbo, vi hängde hos matte med honom och Filip innan vi alla åkte och hämtade Biw och Jens i Östervåla. Sen tog vi oss ut till siggefora med frasse och Robin också. Där badade vi några stycken, idag var jag faktiskt en av dem! Bra kallt, men kul!

Vi åkte tillbaka till harbo sen, då spelade vi Pokémon, haha! Måste sett rätt kul ut när vi stod där ett gäng på nästan 10 pers i en klunga.

Min buss gick vid kvart över 1, och nu sitter jag på tåget på väg hem. Ska hem och sova då jag ska iväg imorgon och är jättetrött. Däckade med kläder på sängen igår, hann inte ens krypa ner under täcket så ska bli mer än skönt att krypa ner där om ca 30 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0