Min fredag

Mamma och pappa åkte in till stan så jag kunde åka med dem, så vid 4 var jag hos Ogge.

Vi rullade direkt mot harbo, vi kom till Biw och där vi började fixa grillspett och förbereda för grillning. Senare kom Jens, matte, Johanna, järnevi och Erik också, så min kväll har varit supertrevlig!

Vi åt god mat, sen åkte vi iväg och badade. Eller ja matte och Filip gjorde, vi andra tyckte inte det var så kul eftersom myggen bet ihjäl oss.

När vi kom tillbaka till Biw sen åt vi tårta, riktigt gott! Så nu sitter vi bara och pratar och umgås, ska väl snart åka hem. Ogge är så snäll och kör hem mig eftersom jag körde honom innan midsommar, så snällt!

Hoppas ni haft en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0