Min onsdag

Hallå!
Vid 4 cyklade jag till tåget, väl inne i stan tog jag 5:an bort till stenhagen. Där mötte jag upp Richard, vi köpte en glass och milkshake innan vi åkte iväg till golfbanan.

Han stod och slog lite medan jag stod och inspekterade, sen fick även jag prova på, men jag var ju inte direkt lika bra, haha toksämst var jag.

Så vi bestämde oss för att åka och spela minigolf istället, men såklart så vann ju Richard på det, så vi hade en deal att förloraren bjöd på Max, så det fick jag göra!

Väl mätta på det satt vi bara och prata innan jag fick skjuts ner till stationen.
Kom hem vid 10, så kröp ner under täcket direkt, ska nog starta sista avsnittet av OITNB, helt sjukt hur bra denna serie är, får panik efter avsnittet jag såg idag, hur kan dem göra såhär?!

Sen ska jag sova då jag ska försöka komma upp i tid imorgon, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0