Mysig kväll

Efter jobbet åkte jag ner till stationen och mötte Biw och Filip, dem sprang med mig ner på stan en snabbis innan dem åkte hem.

Då satt jag mig på tåget och fortsatte läsa. Det är ju lite irriterande att jag slutar 5, och måste ta 18:09 tåget och är hemma vid 7. Men så är det nu när tågen och bussarna går så dåligt under sommaren.

Väl hemma böt jag direkt om till träningskläder och tog mig ut på min 5 kilometers runda, riktigt skönt att få springa av sig lite dålig energi.

Så nu ligger jag i sängen nyduschad och mätt på mat. Ska väl starta någon serie och se om någon vill prata Skype ett tag, blir läggdags i bra tid då jag börjar vid 9 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0