Onsdag

Oj oj oj vilken kaos morgon det blev för mig idag.
Den började dock bra, jag la mig i solstolen i 45 minuter innan jag började fixa mig.

När vi sen skulle iväg startade inte bilen, vi försökte då putta igång den, vilket inte heller gick, och det är ju inte det roligaste att behöva göra som nyduschad i strålande sol.

Vi ringde mammas kompis, dem försökte starta bilen med hjälp av deras och startkablar, helt omöjligt det också.

Så mammas kompis fick skjutsa mig till stationen då jag skulle iväg och jobba, en räddare i nöden verkligen! Så vi får väl se om bilen gått igång eller inte.

Nu sitter jag på jobbet, ska nu avklara dagen fram till 7, tror det kommer bli en lugn dag då det såg ut som att vi inte fått några varor. Efter jobbet möter jag upp lite kompisar för att umgås lite innan vi går ut på krogen och firar att det är lillördag och långhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0