Onsdag

Imorse var jag uppe vid 7 igen, vid 8 åkte jag iväg till jobbet. Min dag har gått bra, har varit lite seg då vi inte fick några varor och det inte har varit så himla mycket folk. Men vi hade realistan att pyssla med som tur var.

Efte jobbet åkte jag iväg till Gränby, sprang in en snabbis på jobbet och kikade schemat och hälsade på dem som jobbade. Saknar min lilla butik lite faktiskt.

Åkte sen vidare till Willys där jag handlade åt min mamma eftersom jag snodde bilen av henne idag. När jag var färdig fick jag äntligen åka hem!

Väl hemma åt jag middag innan jag la mig i sängen och kollade tv och snackade Skype. Efter ett tag fick jag för mig att gå ut på en promenad, hade sällskap av Ogge men hans dator krånglade så min promenad slutade i en springtur eftersom jag fick lyssna på musik istället för att prata haha! Men det var skönt det också.

Efter en dusch la jag mig i sängen och kollade serier, så nu ska jag försöka sova då jag är så himla trött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0