Pokémon jakt

Mötte upp järnevi på tåget, sen väntade Biw och frasse på oss i Uppsala. Vi gick sen runt lite i stan innan Richard kom, och efter ett tag anslöt sig också Erik till oss.

Vi gick runt och letade pokemons, riktigt trevligt. Så min dag har varit superbra, fått umgås med vänner som är helt sjuka som får en att skratta tills man får ont i magen. Så tacksam för att jag har dem!

Vi alla skildes åt och åkte hem runt 7, var hemma efter 8, åt då middag med mamma innan jag la mig i sängen. Ringde då Ogge på Skype och pratade lite! Sen knackar det på dörren och jag tror det är någon av mina föräldrar, men in kommer Biw, Jens och matte, blev jätteförvånad och överraskad!

Så vi tog oss ett dopp o poolen innan Jens och matte åkte, Biw stannade kvar för att sova här.
Så vi har precis sett klart en film, så nu ska vi sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0