Söndag

Godkväll!
Idag åt jag och min syster frukost ute i solen vid poolen, så mysigt. Sen badade jag och solade i några timmar.

Vi fixade oss och åkte iväg till Danderyd med pappa, vi köpte ett sängskåp till Becca eftersom hon köpt lägenhet så en sån är ganska smart då. Vi skjutsade sen hem henne till Lidingö innan vi rullade mot tobo igen.

Jag kom hem och åt, snackade med mina föräldrar innan jag åkte iväg till örbyhus och handlade och mötte på Biw och Filip. Väl hemma gick jag ut på en promenad, såå härligt! Anna följde med så vi gick och pratade om allt mellan himmel och jord, alltid lika trevligt.

Nu är jag hemkommen, ligger i sängen och försöker få igång Apple tvn, pappa gav mig deras gamla så nu är jag bra nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0