Söndag

Fy vad trött jag var när klockan ringde i morse, så idag har jag inte mått så jättebra. Fått dåligt med sömn dem senaste dagarna, så det blev inte bättre med ännu en natt.

Var på jobbet vid halv 11, öppnade sen en halvtimme senare. Dagen har varit så seg, eftersom jag inte mått så bra så har den inte blivit lättare.

Men vid 4 slutade jag och tog bussen ner till stationen, gick hem till alle och träffade honom, Ogge och Sandra innan mitt tåg gick hem.

Väl hemma åt jag middag med alla som var här, vi hade lite gäster så satt och umgicks med dem. Sen drog syster och jag iväg till Ica. När vi var tillbaka tog vi oss ut på en timmes promenad och Pokémon jakt för min del haha.

Vi kom in, la oss i sängen och käkade guacamole som jag fixade ihop. Vi snackade även Skype med Ogge och Richard. Nu har alla gått och lagt sig så jag ligger här helt ensam och funderar på vad jag ska göra.. Ska nog starta ett avsnitt av orphan black och sen försöka sova efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0