Tisdag

Hallå!
Idag var jag uppe vid 7, var faktiskt inte alls jobbigt och jag var ovanligt pigg, riktigt skönt!

Efter 8 satt jag på tåget på väg till jobbet, och var i Boländerna vid halv 10. Gick då in och räknade kassorna och fixade allt som behövs innan öppning.

Vi fick en ny rea lista igår så den har jag hållit på med hela dagen, det tar längre tid än man tror. Min kollega tog varorna när han kom, men det var mest nyheter så nu sitter jag här på min rast och funderar på vart dem kan få plats.

Det är så mycket tid att ha rast i 1 timme, man vet ju inte vad man ska göra, haha. Har med mig femtio nyanser så får väl hamna i en bokbubbla ett tag innan jag ska ut och jobba igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0