Tisdag

Oherregud vilken kaos dag jag har haft idag alltså, helt sjukt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, haha!

Jobbade till 5 idag, Biw kom in till jobbet så vi tog bussen tillsammans ner på stan. Då gick vi runt och letade pokemons, och ja, även jag har laddat ner det..

Ogge kom sen och gjorde oss sällskap, sen mötte vi upp Erik och världens sötaste vovve Tyson! Så gick vi runt och umgicks, riktigt kul! Så min kväll hade inte kunnat bli bättre!

Åkte hem runt 8, så vid 9 var jag hemma och då slängde jag i mig mat innan jag duschade. La mig sen i sängen och snackade Skype, vilket jag gör nu, supertrevligt!

Ska väl sova i skaplig tid då jag ska försöka komma ut i solen innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0