Tisdag - Queen B

Hallå!
Idag har Biw och jag legat i solen, badat och umgåtts! Riktigt bra start på sista lediga dagen denna vecka. Vi åt middag tillsammans med min mor innan vi började fixa oss.

Vi knatade iväg mot tåget vid 4, och självklart är vädergudarna emot oss för att vi får spöregnet precis under promenaden. Så dyblöta är vi när vi väl är framme.

Vi tog oss vidare till mall of scandinavia från Uppsala. Där strosade vi runt i några timmar innan vi gick till friends!

Och herrejävlar vilken konsert Beyoncé bjöd på! Helt sjukt hur mäktigt det var!! Ni som inte var där missade verkligen något, så himla glad över att vi lyckades få biljetter! Den här kvinnan är så himla ball och förjävla snygg, sinnes!!

Blev förseningar med pendeln så stannade kvar i Uppsala med Biw och såg till så hon hittade någon som kunde köra henne eftersom hon missade sin sista buss. Erik var schysst och ställde upp och körde som tur var! Så nu sitter jag på tåget på väg hem, ska hem och lägga mig i sängen direkt då klockan ringer 9 imorgon då det är dags för jobb igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0