Tisdag

Idag väckte mamma mig vid 9, sen vid halv 11 åkte vi iväg mot Uppsala. Vi gick först en sväng nere på stan, sen tog vi oss ut till Boländerna. Där blev jag även bjuden på lunch av min fina mor.

När vi var klara där åkte vi iväg till Gränby så gick vi och strosade där. Mötte sen upp pappa, så jag gick ett tag med dem.

Närmre 4 kom Biw och Filip, då gick vi och handlade på Ica inför middagen. Väl klara där så träffade vi Ogge en snabbis innan vi rullade mot harbo.

Vi lagade tacos och åt det, såå gott! Kommer aldrig tröttna på tacos, aldrig. Efter maten kom Jens, matte och frasse förbi, riktigt trevligt! Vi satt och pratade och umgicks, frasse tog sig hemåt efter någon timme och vi andra åkte och badade.

Vi har sen bara varit ute och åkt bil, umgåtts och pratat. Vid 1 tog jag mig i kragen och åkte hem. Nu har jag borstat tänderna och krupit ner under täcket, ska kika ett avsnitt av OITNB, eller snarare se så länge jag orkar. Klockan är ställd ganska tidigt imorgon då jag ska ligga i solen hela dagen eftersom att det ska bli fint, man får passa på! Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0