Torsdag

Imorse blev jag väckt av ett telefonsamtal från arbetsförmedlingen vid halv 10, det är ju verkligen så man vill börja sin lediga dag. Hade ändå ställt alarm då så är väl inte något att gråta över men ändå, haha!

Gick upp och startade en tvättmaskin innan jag fixade frukost. Jag, mamma och Amanda satt oss sen och åt och pratade, var så himla kul med sällskap, får numera äta alla måltider ensam, bra tråkigt.

När jag var klar städade jag rummet, det behövdes verkligen. Så att ha det gjort nu är bra skönt.

Hoppade sen in i duschen och fixade mig, ska in till stan och träffa Ida. Ska hämta ut konsertbiljetter innan jag går och möter henne. Vi går nog på stan ett tag innan vi ska äta middag ihop innan bion, så trevligt! Sen åker hon med mig hem och sover hos mig. Ha en bra dag nu fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0