Torsdag

Imorse vaknade jag vid 9, låg kvar i sängen i ca 2 timmar innan jag kom upp. Efter 4h sömn så var man bra seg. Men gick upp och la mig i solstolen direkt, så himla skönt! Solen bara brände mot huden, det är en underbar känsla.

Badade, solade och umgicks med mamma i ca 3h, sen hoppade jag in i duschen och fixade mig innan jag cyklade till stationen.

Tog tåget in till Uppsala, där mötte jag Biw och filip. Så jag och biw tog oss till studenternas för att gå på utebio, har aldrig varit på det förut så var kul att se hur det funkade. Vi såg dock inte klart hela filmen då vi inte kunde fokusera så bra eftersom det var en animerad film och lite för mycket barn, haha.

Så då tog vi bussen till ogge och umgicks med honom innan vi tog oss ner på stan igen. Biw åkte hem och jag gick till stationen och blev upphämtad av Richard. Vi åkte iväg och tog oss en promenad och pratstund, väldigt välbehöligt så det var ett bra avslut på en bra dag.

Tog tåget hem vid 10, så nu ligger jag i sängen och försöker få i mig middag, ska väl se om någon av mina vänner är vakna och vill prata Skype med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0