Torsdag

Goddag!
Idag var jag uppe tidigare än vad jag behövde för jag ville hinna ligga i solen ett tag. Låg där i ca 30 min innan jag gick in, bättre med lite tid än inget alls!

Åt frukost med dem som var hemma innan jag fixade mig och cyklade sen till tåget.

Sprang ner på stan en snabbis, köpte en bh när mamma och jag var i Uppsala, den var för stor så skulle byta storlek. Dem hade den inte, så skyndade mig tillbaka till stationen, möter på Fredde och jag hinner bara säga hej och springer sen iväg, haha stackarn, tur man ser honom imorgon och kan snacka med han då. Ville hinna med bussen så jag för det första slipper vänta en halvtimme på nästa och så jag hann gå in på Cubus i bolandcity. Där fanns den så nu är det klart!

Nu sitter jag och äter lite mellanmål innan jag börjar, jobbar med en ny kollega idag jag aldrig träffat, spännande! Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0