Fredag

Hallå! 
Idag vid 10 åkte jag med mina föräldrar in till Uppsala, fick skjuts ner på stationen där jag träffade Ogge. Vi tog pendeln till Solna och gick på mall of scandinavia i några timmar, riktigt trevligt! 

Vi åkte tillbaka mot Uppsala vid halv 5, så väl i Uppsala tog vi oss hem till Ogge en snabbis innan vi åkte ner till stationen och träffade järnevi. Vi gick till tzatziki och käkade, riktigt gott! 
Vi mötte sen upp Erik och tog oss till unico där lite mer folk ramlade in. Vi gick sen till shotluckan när jag och Ogge bestämde oss för att följa med ut på BJ, men alla under 20 blev nekade så vi gick till Interpool istället, så där har vi hängt ikväll. 

Nu sitter jag på tåget hem, ska bli så skönt att komma hem till sängen och krypa ner under täcket. Hoppas ni haft en bra kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0