Lördag

Goddag!
Kom hem efter 3 igår, min syster var så snäll att hon hämtade mig vid stationen. Hon hade väl inte allt för mycket till val eftersom jag ringde och väckte henne, så var väldigt skönt att slippa en lång promenad hem ensam. 

Somnade efter 4, och vaknade innan 10, då var man bra seg. Gick upp och åt frukost med familjen, när vi var klara började vi städa och dona här hemma. Vi fixade smörgåstårta och en massa till imorgon. 

Becca och jag var precis och handlade på Ica, handlade inför middagen och fixat. Farbror med familj kommer idag då dem inte kunde komma imorgon när resten av släkten ska komma, så blir att spendera resten av dagen och kvällen med dem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0