Min dag

Träffade Ida efter 12, vi åkte då ner på stan och tog oss till studenternas. Där spelade vi minigolf, och Ida vann med 3 små poäng, så grattis till vinsten! Var riktigt kul att spela, man gör det allt för sällan. 

Efter det gick vi och tog en fika innan vi tog oss till bion, vi kollade på "Now you see me" och den var såå bra! När den var slut gick vi och käkade på Unico, var trevligt! Sen gick vi till nästa bio ocj kollade på "livet efter dig" och herregud så bra den var!! Så dessa filmer är verkligen sevärda!! Och får tacka Ida för denna dag och alla fina presenter jag fick, STORT TACK fina du! 

Sen tog jag bilen hem och ligger nu i sängen, ska snart sova då jag ska upp tidigt imorgon igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0