Min dag

Godkväll! 
Idag vaknade jag av att mamma knackade på dörren, fick ett ganska tragiskt besked, så himla hemskt. Vila i frid fina du. 

Gick upp och åt smörgåstårta med mamma innan jag fixade mig och tog mig in till stan. Sprang först ner på VeroModa en snabbis innan jag tog bussen till Ogge. Vi åkte då till systemet så jag fick checka av det! Vi handlade inför midsommar så det var trevligt! När vi var klara åkte vi till honom och umgicks innan jag åkte ner på stan och mötte Ida.

Vi gick och tog en fika innan vi kikade runt några timmar på stan, riktigt trevligt! Åkte hem vid 6, väl hemma slängde jag i mig lite middag innan Anna kom hit, då fikade vi med frukt och glass. Sen blev det lite presentöppning innan jag tog en liten promenad och följde med Anna en bit.

Väl hemma la jag mig i sängen och snackade Skype, har precis sett två avsnitt av en ny serie som precis har börjat på 5an, så var dubbelavsnitt idag. The family heter den, och den verkar riktigt spännande så den kommer jag fortsätta se! 

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag iallafall, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0