Min helg

Min helg har varit riktigt bra!
Midsommar festen var kanon, vi grillade, spelade kubb och hade det allmänt trevligt! Somnade vid 3, då gav kroppen upp och blev hel trött.

Vaknade vid 10 på lördagen, låg kvar och drog mig i sängen innan det var dags att gå upp. Vi gick och käkade pizza vi som sovit kvar, vilket var dem flesta haha! Sen små städade vi litegrann och umgicks. Dem flesta drog efter två. Så jag och Jenny stannade kvar och hjälpte till och städade. Hon åkte vid 5, så då kom först Fredde innan vi åkte och hämtade Biw och Filip. Vi grillade korv till middag, enkelt och bra. Sen åkte vi och badade i Björklinge, eller jag, Filip och Biw var väl dem som badade. Väl tillbaka så kikade vi på film innan dem åkte. Sen gick klockan och det blev sovdags.

Idag har vi pantat burkar, fixat allt nödvändigt som behövs efter en fest. Vi åkte till Gränby och pantade och gick runt där ett tag innan vi åkte till Ogge och lämnade saker åt honom. Fick skjuts ner till tåget och åkte hem.

Nu ligger jag i sängen och snackar Skype, blir att spendera kvällen här och sova i skaplig tid. Jobbar nu 4 dagar vilket ska bli kul! Hoppas ni haft en bra midsommar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0