Onsdag

Hallå! 
Imorse hade jag möte i Tierp vid 10, mamma och jag gjorde sällskap dit. Hon åkte iväg och fixade ärenden medan jag pratade. När jag var klar gick jag till Hemköp och mötte mamma. 

När vi kom hem började jag packa upp från Göteborg, tvätta och städa rummet. Sen var det bara att börja små packa igen, för imorgon drar jag iväg och är borta hela helgen! 

Jag gick sen ut och la mig i solen, efter någon timme tröttnade jag då det kom en massa moln och det blev iskallt så fort solen försvann. 

Då kollade jag ett avsnitt av orphan black, som jag har börjat titta på. Spännande serie! 
Sen började jag laga mat, och när jag får bestämma så blir det tacos! Så det är jag just nu i skrivande stund mätt på! 

Ligger i sängen och kikar runt i mobilen, väntar på att Ida ska komma hit och spendera kvällen och natten här, trevligt!

Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0