Onsdag

Godkväll! 
Idag började jag jobba 12, dagen har gått bra! Varit ganska lugn men den funkade. Jobbade enbart 4 timmar, så vid halv 6 var jag hemma igen.

Då åt jag middag med mamma och Amanda, tvingade dem att vänta på mig då jag inte ätit middag med sällskap hemma på väldigt länge, när jag nu inte gör det så ofta så uppskattar jag det mycket mer. Förut tog man sådant för givet, men när man knappt minns senast man satt med HELA familjen och åt middag så känns det rätt tragiskt och ledsamt. 

Efter maten la jag mig i solen i någon timme, och där somnade jag. Var så himla skönt att känna solen bränna mot kroppen så jag slumrade till, riktigt skönt! 
Städade sen rummet och dammsög, skönt att få lite ordning. Hur mycket jag än städar så är det kaos efter några dagar?? Förstår inte hur, haha! 

Efter lite telefonsamtal hoppade jag in i duschen och nu pratar jag Skype med Ogge. Blir att sova rätt tidigt ikväll då jag ska vara på jobbet vid halv 9 imorgon, så säger godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0