Onsdag

Idag var jag uppe vid 9 och åkte iväg på möte vid 10. Det gick bra, behövde det verkligen. Var nog det jobbigaste på länge men tog mig igenom det och jag är stolt.

Åkte hem och fick i mig lite frukost/lunch innan jag, mamma och Amanda åkte till stan. Riktigt skönt att vi kunde samåka, så sen vid 1 började jag.

Har varit väldigt lugnt på jobbet, varorna var upp packade när jag kom, så vi stod mest och pratade när det var lugnt. Det är väl kul till en början, sen blir det bara segt.

Mamma och Amanda väntade iallafall på mig så fick åka bil hem, så skönt! Var hemma vid 8, så då var det bara att slänga ihop en matlåda. Bäddade sen i mitt nya duntäcke i nytvättade lakan, sen dammsög jag rummet innan jag hoppade in i duschen.

Nu ligger jag i sängen och slöglor på tv och snackar Skype. Jag har öppningen imorgon så blir att sova rätt tidigt, skönt det också ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du och din kille gjort slut?

2016-06-30 @ 10:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0