Onsdag

Hej på er! 
Att det redan är 1a juni är helt sjukt ju, vart har detta år tagit vägen?! Tiden går läskigt fort.

Imorse var jag uppe vid 7, tog mig sen in till stan efter mycket krångel så kom fram i tid tillslut. Var på arbetsintervju, så nu håller jag tummarna på att det går bra och att jag får gå vidare på en till, det kändes bra så håller tummar och tår! 
Blev klar med den tidigare än förväntat så gick hem till Ogge och umgicks lite med honom innan jag åkte ner på stan och mötte Ida. Vi gick runt och kikade innan vi tog oss en fika på storken, riktigt mysigt! 

Vid 2 mötte jag upp Biw och vi tog oss till huvudstaden där vi mötte Cornelia och Becca. Kikade runt på stan där innan vi käkade på Kungshallen. När vi var färdiga åkte jag, Biw och Cornelia till Globen för att invänta 5 seconds of summer. Denna konsert var så himla bra, var både skratt och tårar för till vissa låtar bröt man bara ihop. Men det är okej då killarna lyckades sätta ett leende på ens läppar efter. Så min dag har varit helt fantastiskt bra! 

Nu sitter jag på tåget på väg hem, kommer hem runt 1 och måste typ upp 6 imorgon, kommer vara helt död. Men det är det värt då vi äntligen ska till Göteborg! Får försöka sova på tåget om det är så, haha! 

Hoppas ni haft en bra kväll och får sova gott inatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0