Söndag

Hello! 
Kan ju bara börja med att säga att min helg har varit helt fantastisk! Oherre alltså! David Guetta och DIPLO ägde summerburst igår, vilket drag och vilken musik dem bjöd på! Alla var ju såklart hel grymma men dem här två var något extra! 

Idag vaknade vi upp hemma hos Becca där vi spenderat helgen, var så skönt att idag kunna sova ut, även om man bara sov från 3 till 10. 
Vi gick och handlade frukost och fixade ihop det, blev äggröra och smoothie, så gott! 

Vid halv 3 packade vi ihop och rullade mot tobo, Lollo var så snäll och skjutsade hem mig. Möttes av färdiggjord mat när jag kom hem, blev kycklingsallad vilket jag aldrig tackar nej till! 
Efter maten la jag mig i solen ett tag, helt underbart skönt. Tog mig sen ut på en lugn promenad, fick jätteont i hälen igår och har det fortfarande så vågade inte springa även om det var det jag var mest taggad på, men det är alltid skönt med en promenad också. Få gå där i sin lilla bubbla med musik och njuta av solen.

Bytta lakan och packade upp lite innan jag hoppade in i duschen. Nu ligger jag och pratar Skype, ska nog krypa ner under täcket snart. Hoppas ni har haft en bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0