Söndag

Imorse vaknade jag vid 9 med migränen från helvetet, usch vad dåligt jag mådde. Låg och försökte sova i 2h innan jag gav upp och gick upp och tog alvedon och försökte äta, det slutade med att jag gick och la mig igen utan att ha fått något i magen då jag mådde så illa. Lyckades somna om och vid kvart i ett väckte min syster mig. Fick gäster vid 1 så ni kan ju tänka er hur fort jag hann duscha och fixa mig. 

Farfar, Ann-Charlotte, farmor, moster, kusin Elin och sambos till dem plus Adam kom hit och firade mig, riktigt trevligt! 
När vi hade pratat ett tag satt vi oss och åt smörgåstårta, guud så gott det var!! Något av det godaste som finns, helt ärligt. När vi var klara och hade smält maten lite tog syster fram sina tårtor hon bakat, vilket hade ett innehåll av daim så jag är nöjd! 

Sen var det dags för presentöppning, och jag är så glad för allt jag fått! Min fina lilla släkt, tack så mycket! 

Vid 5-6 åkte alla hem, då åkte jag och hämtade Amanda i örbyhus innan jag tog mig mot harbo. Åkte till matte och hängde där någon timme och snackade innan vi åkte till Biw. Där har vi kollat på film och serier, bra härligt. Har även myst med biws lilla kattunge, så mysig!!

Jag kom precis hem, så nu ska jag försöka sova, får hoppas att min hosta går med på det. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0