Tisdag

Hallå! 
Idag var jag uppe vid 10, var riktigt skönt att komma upp i tid. Cyklade sen iväg till tåget och tog mig in till Uppsala. Var på jobbet vid halv 1 och började jobba vid 1. 

Har stått själv nästan hela dagen, lite små segt. Vår regionchef var på jobbet idag så min kollega spenderade tiden fram till min rast med henne. Men jag har haft folk att hjälpa så det har alltid varit något att göra.

När jag sen blev ensam vid 5 skulle jag ta varorna, men så blev det inte. Hann packa upp 4 kartonger kanske, sen var det folk EXAKT hela tiden fram till 8. Det blev så stressigt och än en gång lämnade jag butiken i kaos, jag mår så dåligt när det händer, att kollegan som öppnar imorgon måste börja städa direkt. Jag kan inte göra så mycket åt det, men ändå.

Väl hemma tog jag mig ut på en efterlängtad springtur, så jävla skönt! Nu är det dags att börja igen, så jag kan få bli lite piggare och få extra energi.

Nu ligger jag nyduschad i sängen och tittar på tv och snackar Skype, hoppas ni haft en bra dag och kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0